1906-1947
1948-1957
1958-1967
1968-1977
1978-1987
1988-1997
1998-2001
2002-2005
2006-2008

Honda 1906-1947

Honda automobilių istorija – tai kartu ir istorija žmogaus, kuris laiku suprato atsakomybės ir darbo pareigų pasiskirstymo svarbą. Jo įkvėpimas ir didžiulis susidomėjimas varikliais ir ypač dviračių, triračių arba keturračių transporto priemonių lenktynėmis įkvėpė ir kitus.

Soichiro Honda gimė 1906 metais Komijoje, Hamamatsu, kur jo tėvas dirbo kalviu. Dar būdamas vaikas Soichiro dažnai padėdavo tėvui taisyti dviračius. Kai jam sukako 15, jis paliko namus ir nutarė ieškoti laimės Tokijuje, kur įsidarbino pameistriu automobilių remonto įmonėje. Ten jaunuolio aistra varikliams ir motosportui dar labiau sustiprėjo ir jis surinko savo pirmąjį lenktyninį automobilį su Curtis-Wright V8 lėktuvo varikliu. Grįžęs į Hamamatsu jis ir toliau surinkinėjo lenktyninius automobilius bei užsiiminėjo variklių reguliavimu. Po kurio laiko jis padidino Ford markės automobilio variklio galią įmontavęs kompresorių.

Pasakojama, kad Soichiro Honda kampu pritvirtino variklį prie vienos atramos, kadangi daugumos varžybų, kur jis dalyvaudavo, lenktynių trasa sukdavo į kairę.

1936 metais Soichiro nukentėjo per avariją bendrose Japonijos greičio varžybose „Ralis-1“. Susidūręs su išvažiuojančiu iš bokso automobiliu, jis patyrė dauginius lūžius, veidas buvo supjaustytas.

Praėjus metams po įvykio, jis įkūrė „Tokai Seiki Heavy Industry Co“, kur po daugybės nesėkmingų bandymų pradėjo gaminti stūmoklio žiedus. Prasidėjus karui Soichiro Hondai darbo netrūko. Toyota automobiliams jis gamino stūmoklio žiedus ir vis daugiau užsakymų gaudavo iš laivų ir lėktuvų gamintojų. Karo pabaigoje Hamamatsu gamykla nukentėjo nuo bombardavimų. Japonijai kapituliavus savo gamyklą Honda pardavė Toyota koncernui už 450 000 jenų, o tais laikais tai buvo nemaža suma.

1946 metais Hamamatsu mieste, paprastame mediniame name, Soichiro įkūrė Techninį Honda tyrimų institutą. Toks didingas įstaigos pavadinimas liudija, kad Honda buvo visiškai įsitikinęs, jog vieną gražią dieną užkariaus visą pasaulį. Prabėgus metams nuo tada, kai buvo pradėta dvitakčių Atipo variklių gamyba, į darbą gamykloje įsitraukė Kiyoshi Kawashima.