1906-1947
1948-1957
1958-1967
1968-1977
1978-1987
1988-1997
1998-2001
2002-2005
2006-2008

Honda 1998-2001

1998 metų rugsėjį Baden-Baden mieste buvo pristatytas visiškai naujas modelis Accord. Tai buvo pirmas „pasaulinis automobilis“ Honda, kuris nedaug pakeistas buvo pardavinėjamas visose šalyse.

Type-R, kaip ir Accord modelis priklausė sportinių automobilių visai šeimai, klasei. Type-R automobilio galingumas siekė 212 arklio galių ir 100 km/h greitį išvystydavo per 7,2 sekundės. Švedijoje buvo pradėta prekiauti Amerikoje surinktais Accord kupė modeliais. Tai buvo išties prabangus automobilis su standartine, idealiai sumontuota įranga.

Skirtingi Accord modeliai buvo pristatyti 1999 metų pavasarį. Tais pačiais metais pradėta prekiauti naujuoju trejų durų Honda HR-V. Itin įspūdingas sėkmingo CR-V „mažojo brolio“ pristatymas buvo nukreiptas užkariauti aktyvaus gyvenimo ir miesto eismo mėgėjų pasitikėjimą.

Naujuoju šios šeimos modeliu tapo automobilis Logo. Kompaktiškumas, stilius ir aukštas saugumo lygis – tai pagrindiniai šio automobilio pranašumai.

Naujas eiliniam vartotojui skirtas sportinis automobilis buvo pristatytas 1999 metais. Modelis S2000 pritraukia pačios įvairiausios auditorijos dėmesį ir meta iššūkį tokiems automobiliams kaip BMW Z3 ir Porsche Boxter. Honda buvo pirmoji, kuri sugebėjo „išspausti“ 240 arklio galių iš 2 litrų, 4 cilindrų variklio.

Padidėjo Accord modelių pasirinkimas. Buvo pradėtas pardavinėti penkerių durų modelis su naudingu, 450 litrų, bagažinės tūriu.

Metų pabaigoje Amerikoje ir Japonijoje Honda pradėjo naujo hibridinio automobilio Insight prekybą. Šio automobilio variklis buvo pripažintas geriausiu „Engine of the Year Awards 2000“ konkurse pagal savo konstrukciją tarp visų klasių, kitų metų variklių.

2000 metais Honda buvo apdovanota už pastangas ir darbą keliant automobilių saugumo lygį. Euro NCAP automobiliui Accord suteikė aukščiausią įvertinimą- 4 žvaigždutes. Saugiausiais savo klasės automobiliais buvo pripažinti Accord ir Volvo S40.

Visuomenei buvo pristatyta nauja HR-V penkerių durų automobilio versija. Civic buvo pristatytas kaip VT modelis su VTEC 160 arklio galių varikliu.

„Formulė-1“ varžybose Honda, su lenktynininkais Jacques Villeneuve ir Ricardo Zonta, sugrįžo į BAR komandą.

Atnaujintas Accord modelis buvo su 2,3 litro VTEC varikliu, taip pat pirmą kartą buvo pademonstruoti naujo penkerių durų Civic ir šeimyninio Honda Stream automobilio pavyzdžiai.