HSS 655
HSS 760
HSS 970
HSS 1380

HSS 1380i TD Hybrid

Hibridinės sistemos veikimo būdas
Benzininis variklis suka frezavimo veleną ir generatorių, o išmanioji valdymo sistema dviem elektros varikliams ir akumuliatoriams tiekia elektros srovę. Visa benzininio variklio jėga naudojama sniegui frezuoti, o elektros varikliai yra atsakingi už vikšrinės pavaros veikimą. Taip hibridinis sniego valytuvas su 15 AG varikliu nuvalo tokį pat sniego kiekį, kokį nuvalo standartinis 20 AG modelis. Integruotas kompiuteris užfiksuoja frezos apkrovą ir automatiškai nuosekliai reguliuoja pavaros veikimo greitį. Jei valant didelį sniego kiekį apkrova labai padidėja, greitis automatiškai sumažinamas, kad variklis neužgestų. Todėl šiuos sniego valytuvus net ir mažiau patyrę naudotojai gali tinkamai valdyti ir jaustis saugūs.

Sukimasis vietoje
Vikšrus suka jiems skirtas atskiras variklis, kurio sūkių skaičių nuosekliai valdo elektroninė sistema. Todėl posūkiai įveikiami lengvai, nenaudojant jėgos ir abi rankas laikant ant vairo. Naudojant sukimosi vietoje funkciją galima apsisukti toje pačioje vietoje (žr. paveikslėlį dešinėje). Dėl didelio manevringumo galima išvengti sudėtingų valdymo veiksmų. Palyginti su įprastomis vikšrinėmis pavaromis, privalumai kaip ant delno: krypties keitimas neužsiblokuojant grandinei, nereikia naudoti jėgos, jokio grubaus vairavimo ir trūkčiojimo.

Įsigysite tik bendrovėje „Honda“
Sniego valytuvų hibridiniai modeliai yra galingiausi, naujoviškiausi, nekenksmingiausi aplinkai ir našiausi, kokius tik galima šiuo metu įsigyti rinkoje. Išskirtinė hibridinė technologija užtikrina paprastą naudojimą, patogų valdymą ir įspūdingą sniego valymo našumą.

- Modelis su vikšrine važiuokle

- Hibridinė technologija

- Elektrinis išmetimo vamzdžio nustatymo įtaisas

- Frezavimo aukščio nustatymo

- Žibintas

- Elektrinis paleidiklis

- Sukimasis vietoje