02.06.2016 Informacija žiniasklaidai: „WHICH?“ PUIKIAI ĮVERTINO „HONDA“ VEJAPJOVIŲ ILGALAIKĮ PATIKIMUMĄ
28.05.2015 „HONDA MARINE“ SISTEMOS IR TECHNOLOGIJOS
25.06.2013 „HONDA POWER EQUIPMENT“ ŠVENČIA NAUDINGŲ INOVACIJŲ, PADEDANČIŲ ŽMONIŲ GYVENIME, 60-METĮ
08.07.2009 Pastovus variklio galios vertinimo metodas

Pastovus variklio galios vertinimo metodas 08.07.2009

Dėl pastovaus variklių galios vertinimo metodo, tinkančio visų serijų varikliams.
Didžiausias pasaulyje variklių gamintojas ,,Honda” nusprendė naudotis vienu, pastoviu metodu vertinant tiek automobilių, tiek motociklų variklių galią. Metodas grindžiamas ne bruto, o neto galia. Būtent dėl šios priežasties pranešame, kad ,,Honda” yra pirmasis variklių gamintojas, kuris vertina visus variklius neto-kW (neto-arklio galia) pagrindu, pagal Automobilių inžinierių sąjungos (SAE) testavimo metodą J 1349. Vieningai keičiame ir jėgos momento vertę (kuris taip pat matuojamas neto principu), degalų sąnaudas (iš g/kW.hr į L/hr) ir degalų bako talpos pažymėjimo būdą.

Pradedant nuo 2007-ųjų metų modelių, visos ,,Honda” naudojamų variklių kW (AG) specifikacijos apskaičiuojamos pagal neto galios SAE J 349 normą. Šie neto paskaičiavimai reiškia variklių galios matavimo metodo pasikeitimą ir todėl ėmė keistis pavieniai variklių modelių, paskelbtų 2006 metais, kW(AG) vertės. Neto-kW (neto-AG) skaičiuojama atsižvelgiant į tai ar ant variklio yra sumontuotas oro valytuvas ir slopintuvas. Bruto galia skaičiuojama neatsižvelgiant į šią įrangą. Pabrėžiame, kad mūsų varikliai ir jų efektyvioji galia nesikeičia.

,,Honda“ nusprendė priimti SAE neto galios skaičiavimus dėl naudotojų patogumo. Suvienodindami savo variklių galios skaičiavimo metodus pagal visame pasaulyje atitinkančią SAE J 1349 normą, užtikriname savo įvairių variklio modelių duomenų tęstinumą visose rinkose, nepriklausomai nuo gamintojo šalies ar pardavimo vietos. Normos naudojimas leidžia pagaminti variklį, pritaikytą pagal kliento pageidavimus.

2007-aisiais metais ,,Honda“ pradėjo perėjimą prie SAE J 349 normos visų ,,Honda“ bendro naudojimo variklių dokumentacijos srityje (katalogai, interneto svetainės, naudojimosi instrukcijos), turėdama tikslą pateikti atitinkamas vertes tose vietose, kur yra duoti kW (AG) ir su tuo susijusios vertės (pvz., galios momentas).

,,Honda“ visada dirbo vardan to, kad verslo partneriams ir klientams galėtų pasiūlyti pačius kokybiškiausius, patikimiausius ir ekonomiškiausius bendro naudojimo variklius, kuriuos galima pagaminti. Nepaisant to, kad buvo pereita prie SAE J 1349 normos, mūsų bendro naudojimo varikliams nebuvo padaryta jokių techninių pakeitimų. Todėl jūs ir jūsų klientai galite laukti iš mūsų variklių lygiai tokios pat didelės efektyviosios galios, kokybės, patvarumo ir produktyvumo kaip ir anksčiau.

Pridėta kW lentelė, atitinkanti SAE J 1349 normą.
Lentelėje nurodyta galia yra variklio efektyviosios galios neto vertė, išbandyta su atitinkamo variklio modelio pavyzdiniu varikliu ir išmatuota pagal SAE J 1349 normą nurodytu apsisukimų greičiu. Masinės gamybos variklių atveju, ši vertė gali būti kitokia. Į mašiną įmontuoto variklio tikroji efektyvioji galia priklauso nuo kelių veiksnių, tokių kaip naudojamo variklio darbo greitis, aplinkos sąlygos, priežiūra ir kt.