PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. PRIVATUMO POLITIKA

Servisas

Reg. Nr. *:
Telefonas*:
El. paštas:
Aptarnavimas*:
Papildoma informacija*:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Pasiūlymas

Modelis*:
Platintojas*:
Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas*:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Bandomasis važiavimas

Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas:
Modelis:
Važiavimo vieta*:
Data:
Valanda:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Honda 1978-1987

1978 metų lapkričio 1-ają buvo pristatytas naujas sportinis kupė automobilis Prelude. 1980 metais buvo išleistas milijoninis Accord modelis ir buvo pradėta statyti automobilių gamykla Ohajuje, Amerikoje. Dar iki Kalėdų Honda pasirašė susitarimą dėl bendradarbiavimo surinkinėjant automobilius su britų kompanija „British Leyland Ltd.“ Anglijoje. Naujasis automobilis, pavadintas Triumph Acclaim, buvo pristatytas kitų metų spalį. Jau metų pabaigoje buvo paruoštas ir City, kuris šiaurės Europoje buvo žinomas kaip Jazz.

1982 metai Hondai tapo pačiais žymiausiais. „Honda of America“ pradėjo automobilių gamybą, taip pat smarkiai padidėjo naujų automobilių tiekimas iš Japonijos: naujas ir elegantiškas Prelude, hečbek modeliai Accord bei Vigor. 1983 metų birželį buvo pristatyti naujos kartos Accord ir Vigor modeliai, o rugpjūį Silverstoune Stefan Johansson vairuojamas lenktyninis automobilis Spirit pirmą kartą buvo pademonstruotas su nauju turbininiu

1,5 litro V6 F1 varikliu. Pirmą kartą žmonės išvydo nuostabų, mažą sportinį kupė CRX.

1984 metų gegužę Honda gamykla Amerikoje surinkinėjo po 600 automobilių per dieną ir per metus išleidžiamų automobilių skaičius išaugo iki 150 000. Honda tapo „Formulės-2“ laimėtoja net dvylika kartų iš eilės ir tai jau buvo tikras rekordas. O „Williams“ komanda, dalyvavusi varžybose Dalase, Amerikoje su Honda V6 turbininiu varikliu laimėjo varžybas „Gran Pri Formulė-1“. Taip pat pasaulį išvydo naujas Prelude modelis.

1985 metų birželį buvo surinkti nauji Accord modeliai. Tais pačiais metais Keke Rosberg laimėjo „Gran Pri Formulė-1“ rungtynėse Detroite. Liepą buvo pristatytas naujas universalas, o rugsėjį savo eilės jau laukė dvi naujienos iš Civic šeimos – Balade ir Today.

Laimėjimai lenktynėse tęsėsi ir toliau. 1986 metais „Williams-Honda“ užsitikrino konstruktorių taurės pasaulio čempiono titulą jau rugsėjo mėnesio „Formulės-1“ varžybose. Tą patį mėnesį buvo pristatyta inteligentiškoji Honda Civic Shuttle, su viskozine mova ir visų varomųjų ratų „Real Time 4WD“ sistema. Šis automobilis užkariavo visą šiaurės Europos rinką kaip pats populiariausias taksi ir kurjerių automobilis, tuo pačiu užpildydamas du visiškai naujus segmentus automobilių rinkoje.

1987 metais buvo pristatytas Legend modelis, po kurio sekė rugpjūtį pasirodęs Prelude 4WS su visų keturių ratų valdymo sistema. Pirmame autosalone IAA Frankfurte plačiajai auditorijai buvo pristatyta visiškai nauja Civic modelių, tarp kurių buvo ir naujoji CRX, serija. Legendinis modelis įgavo kupė formą. Lapkritį brazilas Nelson Piquet, atstovavęs „Williams-Honda“, iškovojo „Formulė-1“ pasaulio čempiono titulą, o „Williams-Honda“ komanda – antrą kartą iš eilės laimėjo konstruktorių taurę.



Darbalaukio versija