Pridėta 25.06.2013
2013 metais „Honda Power Equipment“ švenčia savo 60-ąsias veiklos visame pasaulyje, pagrįstos pirmaprade „Honda Motor“ steigėjo, Soichiro Honda, dvasia - naudoti technologiją, siekiant padėti žmonėms mėgautis laimingesniu ir lengvesniu gyvenimu, metines.
Per šį laiką bendras „Honda Power Equipment“ gaminių kiekis pasaulyje viršijo 100 milijonų vienetų, tiekiant naudingas naujoves, padedančias milijonams žmonių visame pasaulyje namuose ir darbe.
Bendrovė „Honda Power Equipment“ buvo įkurta 1953 metais ir išleido „H tipo“ bendrosios paskirties variklį, skirtą sumažinti ūkininkų rankinį darbą. Nuo tada „Honda“ pritaiko savo pagrindinę technologiją – variklį – palaipsniui išvystytą į visą eilę žemės kultivatorių, generatorių, pakabinamųjų variklių, vandens siurblių, vejapjovių, sniego valymo mašinų ir neseniai - energijos kūrimo ir išsaugojimo sprendimų.
Didžiausias pasaulyje variklių gamintojas „Honda“ visada buvo variklių kūrimo ir naujovių priešakyje. Pažymėtina, kad dešimtmečius „Honda“ skynė kelią keturių taktų varikliams, kai energijos produktų rinkose dominavo dviejų taktų mašinos. Lenkdama savo laiką, 1977 m. kompanija pristatė keturių taktų G-serijos mini elektros variklių gaminių grupę, o 1983 m. sekė GX OHV serijos. Ši genealogija tęsėsi iki dešimtojo dešimtmečio ir toliau iki šių dienų, kol 1995 metais buvo sukurtas pirmasis pasaulyje elektroniniu būdu valdomas bendrosios paskirties variklis, o 1997 m. - pirmasis pasaulyje 360 laipsnių įvairių krypčių 4-taktis variklis.
1959-aisiais pasaulis išvydo pirmąjį „Honda“ žemės kultivatorių FJ150, skirtą sumažinti ūkininkų ir augintojų darbo krūvį. 1980 m. atėjo F200, kuriam buvo lemta iš esmės pakeisti rinką ir nustatyti lengvai naudojamų, įperkamų ir namų ūkyje veiksmingų mini kultivatorių raidos gaires. Gavusio „Komame“, kas reiškia „mažas ir mielas“, pravardę F200 modelio pirmaisiais metais buvo parduota iš viso 38 600. Šiandien „Honda“ gamina didžiausią ir labiausiai universalų kultivatorių asortimentą nuo mikro modelių iki didelių rotacinių variklių, siekiant patenkinti net pačių reikliausių vartotojų poreikius.
Pirmojo „Honda“ jūrų pakabinamojo variklio GB30 pateikimas rinkai 1964 metais dar kartą įrodė „Honda“ keturtakčių variklių pranašumą dominuojančioje dvitakčių variklių rinkoje. Pirmaujančios technologijos, įskaitant unikaliąją „Honda“ BLAST (Boosted Low Speed Torque) sistemą, „liesą“ degalų ir oro mišinį (didelį oro ir degalų degimo santykį) ir VTEC (Variable Valve Timing and Life Electronic Control) sistemą, demonstruoja geriausius rezultatus rinkoje su optimaliu kuro efektyvumu. 2001-ieji išvydo didžiausio pasaulyje bendrovės keturtakčio pakabinamojo variklio BF225 pateikimą rinkai, o šiandien ji siūlo labai platų – nuo 2,3 AG iki 250 AG – galios diapazoną.
„Honda“ iki šios dienos išlieka nešiojamųjų energijos šaltinių tiekimo lydere. 1964 metais įmonė pradėjo savo pirmųjų mikro generatorių E40 gamybą, o po metų išleido ir pirmąjį nešiojamąjį modelį E300. Daug metų buvo vykdomi išsamūs tyrimai ir plėtra, o 1987 m. buvo sukurtas pirmasis pasaulyje invertorinės technologijos generatorius EX300, tiekiantis stabilesnę ir pastovesnę galią mažoje ir lengvoje mašinoje. Šiandien bendrovė „Honda“ siūlo platų generatorių asortimentą nuo jos neprilygstamųjų „Handy“ tipo nešiojamųjų generatorių iki didelės galios pramoninių modelių. „Honda“ generatoriuose įrengta keletas unikalių technologijų, įskaitant „Eco Throttle“, kurios variklio greitį automatiškai pritaiko prie krovinio dydžio ir užtikrina optimaliausias rinkoje degalų sąnaudas.
Savo pirmųjų žemės kultivatorių sėkmės įkvėpta ir vystydama veiklą namų sodininkystės srityje, 1978 m. bendrovė „Honda“ pradėjo gaminti savo pirmąją stumdomą vejapjovę HR21. Tolesnė raida 1985 m. atvedė prie pirmųjų „Riding“ tipo vejapjovių HT3810 ir HT3813. Šiandien „Honda“ siūlo didelį vejapjovių ir nešiojamųjų sodo įrankių pasirinkimą, siekiant patenkinti kiekvieno naudotojo poreikius, kai patvarumo ir patikimumo reputacija derinama su unikaliomis naujovėmis, įskaitant „Roto Stop“ (ašmenų stabdymo sankaba), „Versamow“ (selektyvusis mulčiavimas) ir „OptiFlow“ (optimizuotas oro srautas, pagerinantis surinkimo darbą). Neseniai, 2012 m., „Honda“ savo vejų ir sodų priežiūros gaminių asortimentą papildė „Versatool“, pirmąja šios bendrovės nuimamo veleno krūmapjove, kurią sudaro variklio galvutė ir velenas, ant kurio galima uždėti įvairius priedus, kas leidžia prietaisą pritaikyti įvairiems darbams sode ir aplink jį ištisus metus.
Palaikydama savo tradiciją palengvinti žmonių gyvenimą, 1980 m. „Honda“ pateikė rinkai kovos su stichija sprendimą - pirmąjį sniego valytuvą HS35. 2001 m. buvo tikri naujovių metai – rinkai buvo pateiktas pirmasis hibridinis modelis SS 390i, kuriame variklis generuoja elektros energiją prietaisui važiuoti, o taip pat sniegui mesti. Ši unikali technologija suteikia optimalią galią tiek sniego sraigtui, tiek ir varikliui, kai sniego sraigto pasipriešinimas „stebimas“ ir važiavimo greitis reguliuojamas pagal darbo poreikius. Šiandien „Honda“ įvairios galios sniego valymo mašinos gali nuvalyti nuo 35 iki 150 tonų sniego per valandą, o dėl keleto unikalių technologijų „Honda“ sniego valytuvai tapo daugiausiai naudojamais, saugiausiais, didžiausio našumo ir tyliausiais rinkoje.
Ištikimai dirbdama pagal mažesnį anglies dioksido kiekį išskiriančių technologijų kūrimo principą, pastarąjį dešimtmetį „Honda“ pasiekė didelių laimėjimų kuriant energijos tvermės ir gavybos produktus. 2003-siais, savo penkiasdešimtmečio metais, geresnio energijos tiekimo namams tikslu bendrovė pradėjo savo pirmojo kompaktinio namų kogeneracijos įrenginio gamybą, kuriame dujinis variklis pritaikytas su „Honda“ inverterinio generatoriaus technologijomis. 2012 m. rugsėjis išvydo kito „Honda“ namų kogeneracijos įrenginių gamybos etapo pradžią, kai buvo pradėta naujos MCHP (kombinuota šilumos ir elektros mikro sistema) sistemos, ECOWILL PLUS sistemos, naudojančios gamtines dujas ar LPG, gamyba.
Paskutiniu metu - 2012 m. - visos Europos rinkai buvo pateiktas „Honda“ pirmasis komercinis robotinis produktas namams ir tai įvyko po 30 metų ASIMO ir jo pirmtakų plėtros. „Honda“ vejapjovė „Miimo“ yra savaeigė vejapjovė, veikianti be žmogaus ir gražiai nupjaunanti veją vartotojams kiekvieną vejos pjovimo sezono dieną.
Taigi, per ateinančius kelis dešimtmečius turbūt bus kuriama ir toliau. Bet mes žinome tikrai tai, kad „Honda Power Equipment“ tęs ilgą įmonės įkūrėjo pradėtą naudingų inovacijų, kurios palengvina žmonių gyvenimą, tradiciją.