Pridėta 02.06.2016
Nepriklausoma vartotojų organizacija „Which?“ paskelbė savo narių apklausos dėl benzininių vejapjovių patikimumo rezultatus. „Honda“ benzininės vejapjovės atsidūrė ilgalaikio patikimumo lentelės viršuje ir aplenkė konkurentus.
6400 apklaustų „Which?“ narių nuomone, „Honda“ vejapjovės yra patikimiausios: po šešerių metų naudojimo nesugenda 81 proc., o po pirmųjų metų – net 97 proc. modelių. Be to, „Honda“, kurios benzininių vejapjovių bendrasis patikimumas įvertintas 70 proc., prirėmė prie sienos likusius į apklausą įtrauktus gamintojus. Šie rezultatai nustatyti įvertinus nesugedusių gaminių skaičių, pirkėjų pasitenkinimą ir tikimybę, kad jie šį gaminį rekomenduos draugams.
Tyrimas patvirtina stabilų „Honda“ benzininių vejapjovių patikimumą per šešerius naudojimo metus: be gedimų veikiančių gaminiųskaičiumi po ketverių (86 %), penkerių (83 %) ir šešerių (81 %) metų naudojimo bendrovė vėl aplenkė savo konkurentus.
„Honda Motor Europe“ motorizuotų gaminių generalinis direktorius Pierre'as Valletas pastebi: „Mūsų gaminamų vejos ir sodo priežiūros gaminių grupės ilgalaikis ir trumpalaikis patikimumas nuolat puikiai įvertinamas nepriklausomuose tyrimuose – kaip ir visų kitų „Honda“ gaminių. Tai, kad tokia pripažinta nepriklausoma organizacija kaip „Which?“ ir jos nariai puikiai įvertino „Honda“ gaminių ilgaamžiškumą, išties liudija, kad mūsų pastangos siekti aukščiausios gaminių kokybės duoda vaisių.“
Šis „Which?“ tyrimas – naujausias „Honda“ gaminių patikimumą pabrėžiantis tyrimas. Šių metų vasarį vartotojų ir naudotojų organizacija „Organisation of Consumers and Users“ (OCU), remdamasi daugiau nei 30 000 Europos vairuotojų atsiliepimais apie 178 modelius, bendrovę „Honda“ paskelbė Europos patikimiausia automobilių gamintoja.
Apie „Which?“
„Which?“ plačiai žinoma dėl bandymų, kuriuos atlieka su buities gaminiais, įskaitant skalbykles ir skaitmeninius fotoaparatus, tačiau organizacijos veikla tuo nesibaigia. Svarbi jos darbo dalis yra teigiami pokyčiai sprendžiant svarbias vartotojų problemas.
„Which?“ tikslas – suteikti atskiriems asmenims ne mažiau galios nei turi bendrovės, su kuriomis vartotojams tenka susidurti kasdieniame gyvenime, ir šio tikslo organizacija siekia įvairiais būdais: jos patarimai padeda vartotojams priimti informuotus sprendimus, kampanijos daro žmonių gyvenimą teisingesnį, paprastesnį ir saugesnį, o į vartotojų poreikius orientuotos paslaugos ir gaminiai jiems duoda daugiau vertės.
Šia veikla užsiima įvairūs „Which?“ grupės nariai. „Which?“ grupė yra labdaringa ne pelno siekianti organizacija, todėl visos iš komercinės veiklos uždirbtos lėšos skiriamos organizacijos veiklai remti.
„Which?“ sprendžia įvairiausias problemas nuo bankininkystės reformos iki pernelyg sudėtingų energijos tarifų ir yra įsipareigojusi nešališkai patarti vartotojams. Šiuo principu paremta visa organizacijos veikla, įskaitant tokias iniciatyvas kaip „Geriausios prekės“ ženklas ir „Which?“ apdovanojimai.